Catharinakathedraal

Kerken Kijken Utrecht presenteert Kerken Luisteren

05 juli 2018

folder Kerken Luisteren-VOORZIJDE (1)Vanaf 29 juni tot en met 7 september kunnen muziekliefhebbers iedere week gratis een concert van musici uit Utrecht, Rusland en Engeland bijwonen in het prachtige decor van één van de Utrechtse binnenstadskerken.

De meeste concerten vinden plaats op vrijdagmiddag van 13.30 - 14.15 uur.

De concerten worden georganiseerd door Kerken Kijken Utrecht, ZIMIHC en het Utrechts Kerkgebouwen Overleg en worden mede mogelijk gemaakt door de gemeente Utrecht.

De meeste concerten vinden plaats op vrijdagmiddag van 13.30 - 14.15 uur. De programma’s hebben een licht karakter; zo geeft Trio Hot een jazzconcert op 13 juli in de Gertrudiskathedraal. Na afloop van ieder concert vindt een 'meet en greet' met de musici plaats. Klik hier voor het complete en meest actuele programma.