Opening 30 juni '23

Zomeravond-beiaardconcerten

09 juli 2019

Vanaf 1 juli worden wekelijks op de maandagavonden de beiaardconcerten door beiaardiers van (inter)nationale naam en faam uitgevoerd. Deze beiaardiers beluisteren na afloop graag uw enthousiaste reacties in de Pandhof en Flora’s Hof, die tijdens de zomeravondconcerten als unieke luisterplaatsen dienen.

Slotconcert

Het slotconcert wordt in de huidige vorm dit jaar voor de 10e keer georganiseerd. Ter herinnering zal op 19 augustus – net als 10 jaar geleden – de Canto Ostinato van Simeon Ten Holt worden gespeeld, maar wel verrassend anders. In de week na het slotconcert kunt u traditiegetrouw nog genieten van de door het Festival Oude Muziek georganiseerde carillonconcerten.

Concerten Torenpleinkerk Vleuten

In Vleuten zullen ook dit jaar de klokken van de beiaard in de Torenpleinkerk ons concert- seizoen afsluiten. In september zullen daar twee prachtige zondagmiddagconcerten te beluisteren zijn.

Kijk hier voor meer informatie.