Catharinakathedraal

Een lintje voor Heleen

26 april 2022

Op 26 april kwam Heleen van den Brom naar het Landgoed Zonheuvel om een tentoonstelling te bezoeken. Bij binnenkomst werd zij geheel verrast toen ze haar zonen, kleinkinderen en vrienden zag. De burgemeester van de Utrechtse Heuvelrug vertelde haar dat het zijne majesteit de koning had behaagd haar voor haar jarenlange vrijwilligerswerk voor de samenleving koninklijk te onderscheiden en haar te benoemen tot lid van de Orde van Oranje Nassau. De burgemeester wist alles van haar jarenlange vrijwilligersactiviteiten voor de kerk in Driebergen en ook van haar 25 jaar als gids in de Jacobikerk wist hij veel te vertellen. Stichting Kerken Kijken Utrecht feliciteert Heleen van harte met deze mooie erkenning voor haar inzet!