Concert Bishop Wordsworth's Grammar School boys choir o.l.v. Chris Fay

16 februari 2019

Op zaterdag 16 februari vindt in de Pieterskerk het concert BISHOP WORDSWORTH'S GRAMMAR SCHOOL boys choir olv Chris Fay, plaats.

Bishop Wordsworth_PieterskerkDe getalenteerde jonge zangers uit Engeland zingen bekende religieuze muziek.
De Bishop Wordsworth's School is een Engelse jongensschool in Salisbury, Wiltshire. De jongens zijn 11 tot 18 jaar. Het is een van Engelands topscholen. In 2010 was het de school met de beste resultaten in the English Baccalaureate. De school staat op het gebied van de kathedraal in Salisbury, een prachtlocatie, en is verbonden met de kathedrale school daar.

De volledige naam van de school Bishop Wordsworth's Church of England Grammar School for Boys, afgekort BWS, maar beter bekend als Bishop's, en de leerlingen worden dan ook Bishop’s Boys genoemd. Het motto van de school is ‘Veritas in Caritate’: "Waarheid door liefdadigheid”

Dit concert wordt georganiseerd door Club-Europe Concert Tours.

Locatie: Pieterskerk, Pieterskerkhof 3, Utrecht
Datum: Zaterdag 16 februari 2019